lördag 31 januari 2009

Båtmässan


Jag och barnen drog till båtmässan idag en sväng. Moa och Nellie gick sjövettsskolan och fick fina diplom som dom var stolta över. Det blev inte så mycket elektronik och fisketittande utan vi kollade mest på de stora drömbåtarna. Vi stannade en stund hos Lars Sköld också och synade 706:an och 560 SD:n rejält i sömmarna. Jag blev riktigt sugen på en 560SD då den är betydligt större bak än min SP. Dessutom har den rejält med stuvutrymmen som jag saknar på min båt. Barnen uppskattade soldäcket som blev en perfekt lekyta. Överhuvudtaget var den riktigt fint disponerad. I mitt tycke marknadens bästa båt i den storleken om men inte vill ha kabin. Men då blir båten ändå förliten om det ska vara någon nytta med kabinen förrutom att lägga prylar där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar